Księgarnia internetowa Tolle.pl

29 kwi 2011

Kilka wyjaśnień


Zamilkłem z kilku przyczyn. Pisałem wprawdzie wcześniej, że ostatni tekst będzie ewoluował, ale nie miałem głowy (o czasie nie wspomnę, bo to już nudna - choć prawdziwa - wymówka), by się tym zajmować. Inną z nich podała w komentarzach pewna Osoba Anonimowa: zrobiło się nijak - no właśnie. Warto jednak parę spraw wyjaśnić, np. dlaczego w swoim czasie nie przyjąłem z otwartymi ramionami niektórych pozytywnych (z mojej perspektywy) słów Anty-Frajera. Otóż, nie jest prawdą to, co sugeruje, że trafił tu przypadkowo. Spotkaliśmy się wcześniej w necie i nie mieliśmy raczej wspólnego frontu. W dyskusji na tym blogu stanął w dużej mierze po mojej stronie, więc uznaję, że może nieco przesadziłem wobec niego.
Tak na marginesie: potrafię mniej więcej policzyć (i odróżnić) wchodzących i komentujących ;-)
Napisałem, że odblokowałem komentarze, po czym zapomniałem tego zrobić - mea culpa, przypadek.
Na razie - co widać - zawiesiłem pisanie bloga. Może faktycznie zamienię go na zwykłą stronę? Na emeryturze :-D

7 komentarzy:

  1. Czyli co? Wychodzi na moje? Hehe, mój tekst o zamykaniu bloga to nie była złośliwość, tylko szczerość plus lekka życzliwość ;-]
    Łączę uniżone wyrazy - Anty-Frajer

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mogę Ci sprawić tym przyjemność.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten delikwent chyba nigdy nie da Ci spokoju. A przecież po komentarzach patrząc nie wychodzi na "zwykłego" trolla. Chyba złożę propozycję Attyli ;)
    Mam coś Anty-Frajerze: obiecałeś się ujawnić, jeśli Twój przeciwnik zrobi to pierwszy. No to chyba czas, prawda? Tam wcześniej padły słowa wyjaśnienia pozwalające na identyfikację. I co? Zgłosiłeś się do S.?
    A może miała już miejsce pewna transakcja i jesteś już zdekonspirowany?
    Sługa Waszmości Uniżony (hehehe) - Jędrzej z Brechowa

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z wypowiadającymi się? Już wiadomo, kto to?

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Jędrzeja: Wpierw musiałbym wiedzieć, że się ujawnił. W przeciwieństwie do niego (niej) nie muszę się niczego obawiać (np. niechęci osobistej) ze strony Szkrabkoza, bo faktycznie NIE ZNAM CZŁOWIEKA, więc nie będziemy musieli się omijać. Nie ma to nic wspólnego z wcześniejszymi kontaktami na innym forum, o których gdzieś tam napisał.
    Anty-Frajer

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna rzecz wiedzę posiąść, druga - zrobić z niej użytek.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wszystko ma swój czas,
    i jest wyznaczona godzina
    na wszystkie sprawy pod niebem
    (...)
    czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono
    (...)
    czas wojny i czas pokoju."

    OdpowiedzUsuń